5.06.2015

Bir Geyik Varmış

Hayvanları çizmek zordur.Çünkü yaratılışları herkes gibi çok özeldir. Kağıda bunu yansıtmak gerekir ki bu da zordur.Emek ister,elinizin kapkara olması gerekmez bazen,iki doğru kalem darbesidir sizi müthiş bir çizime götüren.

Bir zamanlar herkesin çizdiği meşhur geyik kimisi boynuzları için çizdi,kimisi beğendiğinden.Ben ise amaçsız çizdim buradan geyikleri sevmediğim anlamı çıkmasın.Tam tersine çok müthiş bir canlıdır.Elime kağıt ve kalemi aldığımda geyik çizeceğim diye almamıştım.Ama kağıdı ve kalemi bıraktığımda bu geyik ortaya çıkmıştı.(Bir senedir geyik çizmek istememe rağmen çizememiştim hep bir şeyler ters gitmişti.Bir şeyi çizemeyince üstüne pek gitmem daha sonra tekrar çizmeyi denerim)


4 yorum:

  1. Güzel çalışma. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş :) resmi çekilip png haline getirilip header bile yapılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumların için çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil