27.07.2015

Siyahlı Kırmızılı Mandala






Yeni yazımı okumadan,Mandalaya ilgili daha önceki yazımı buradan bulabilirsiniz.
Mandala merakım tabi ki  bitmedi.Grip olduğum için oturduğum yerde bir şeyler yapıyım diye düşünürken kendi mandalamı yapmak aklıma geldi.Siyahın mandalaya çok yakıştığını düşünerek yoğun olarak siyah kullandım.
Sizde kendi mandalanızı yapmak istersiniz diye yapım aşamalarını paylaşacağım.





İlk olarak başlangıç noktası seçilir. Başlangıç noktasının etrafına daha büyük ve aralıklarını kendinizin belirlediği şekilde yeni daireler çizilir.



Çizdiğiniz daireleri eş parçalara bölersiniz ve dairelerin içini şekillerle doldurmaya başlarsınız.




Çizdiğiniz şekillerde önemli olan tekrardır.Tekrardan daha önemlisi yaptığınız mandalayı 
beğenmeli ve sevmelisiniz.
İstediğiniz renkleri kullanarak yapabileceğiniz mandala size huzur ve sakinlik getirsin.



4 yorum:

  1. Betülcüm eğer gördüysen ben de bir sanat severim ve çizim yapmayı ben de çok seviyorum. Çok beğendim. tebrikler. Gzilice beni takibe almışsın. Keşke belirtseydin yeni farkettim. Ben de seni takibe aldım...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle içten yorumlarınız beni çok ama çok mutlu etti ne kadar tesekkur etsem az sanat sever olmaniz ise daha ayrı bir mutluluk verdi.Sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, elinize sağlık ;) Takipteyim...

    YanıtlaSil