18.05.2015

Çöp Adam Bile Çizemezken Başladı Maceram

Lise 2 de iç mimar olmaya karar verdim ama ben resim dersinde bile çizim yapamayan biriydim ödevlerimi arkadaşlarıma çizdirip öğretmene gösterirdim :) Hal böyle olunca kararsız  kalmadım değil.Bir arkadaşım resim kurslarının çizimi hiç bilmeyenlere bile öğrettiğini ve teknik üzerinden çizim yaptırdıklarını söyledi.Yaz tatili boyunca bir kurs bile araştırmadan hep çizim kursuna gitmek istedim ve lise 3'ün ilk haftasında resim öğretmenim beni bir sanat evine yönlendirdi.

Çizim çantası kalemler hamur silgiler duralitler hepsinden fazla fazla alarak heyecanla başladım. Sanat evine ilk gittiğim gün aha dedim yandın Betül millet öyle bir çiziyor ki hemen çizim çantamı oraya bırakarak uzaklaşmak istedim.Öyle şok olmuştum.İlerleyen zamanlarda hafta sonumu orada geçirmeye başlamıştım ve çizim yapmaktan ellerim kapkara oluyordu.Bir ay sonra sanat evindeki hocamın ''Çok iyi ilerliyorsun'' sözleri ile baya mutlu olmuştum ama yinede evde o duralit 50x70 kağıt ve kalem üçlüsünü bir araya getirip çizim yapamıyordum ilham gelmemesi değildi konu evde tüm ciddiyetim gidiyordu.
İlerleyen zamanlarda çizimde kendimi keşfettim aslında iç mimarlık değilmiş dedim benim istediğim ben animasyona ilgi duyuyormuşum.Lise sona gelmiştim ve ben erkek kardeşimle çizgi filmler izleyip karakterleri inceliyordum.Böylelikle kendi karakterlerimi ortaya çıkarmaya başladım küçük hikayeler etrafında onları şekillendirdim.İlerleyen yazılarımda karakterlerimi sizlerle paylaşacağım takipte kalın :)

4 yorum:

  1. Ne güzel yaa :) Merakla bekliyorum güzel yazılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti sağolun :))

      Sil
  2. Blogunu bugün keşfettim,takipteyim.. bende çiziyorum :) İstanbul'da tavsiye edebileceğin bir kurs var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizim yapmanız çok güzel :) Bakırköy Anatomi Sanat Akademisi'ne gitmiştim ben yine Bakırköy'de ve bir çok yerde şubesi olan Erart ya da İstasyon Sanat Akademisi gibi iyi sanat evleri var.Eğer bir kursa yazılacaksan iyice araştırmanı da tavsiye ederim :))

      Sil