15.01.2017

Galata Kulesi









Merhabalar,
Eskisi kadar uzun olmasada uzun bir aradan sonra sizlerleyim.Burda olmadığım zamanlar neler yaptım bundan bahsetmek istiyorum.
İlk yurtdışı gezimi yaptım ve Dubai'ye gittim.Çok güzel ve eğlenceli olan bu kısmı uzunca bir sonraki blog yazımda yazacağım.
İngilizcem çokta iyi bir durumda olmadığı için ingilizce kursuna başladım ve çok karmaşık hele ki Türkçe ile kıyaslama yapmaya kalktığımda beynim alarm veriyor.Basit düşünmeye çalışsamda bazen olmuyor vee okul her zamanki gibi yoğun ve yorucu şekilde ona da devam ediyorum.Son senem olduğu için şuanda reklam ajansı araştırmak,proje incelemek ve neler yapabilirim gibi kısımlarla uğraşarak geçiyor.Bu süreç boyuncada yanımdan asla ayırmadığım laptobum en yakınım :)
Bu arada yukarda ki Galata Kulesini Photoshop kullanarak yaptım.Hangi nesneler ile oynamam gerek araştırıyorum yakında daha değişik şeyler yaparak sizlerle paylaşıcam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder